Vardagen här

20140108-115505.jpg

Vardagen är här igen.

Mest skönt fast lite jobbigt, som när man själv har ledig dag men måste gå opp tillsammans med tuppen för kidsen har skola när man annars skulle haft sovmorgon om det fortfarande varit lov.. Däremot gillar jag rutiner. Läggtider, fastare mattider, aktiviteter som är en del av vardagen & ger dagarna struktur.

Eftersom huset blev tomt innan klockan 08.00 så passade maken & jag på att göra varsin frukostbricka som vi åt i soffan framför ett avsnitt av Homeland.
Fortfarande mörkt ute så jag tände ljus som höjde mysfaktorn.

Homeland förresten… Vet att jag tjatar om denna serie men nu är det så sjuuukt spännande att jag slutade andas & behöver troligtvis en pacemaker nu.
Serien behöver märkas med varningstext

20140108-120324.jpg

Makens bild från i morse

Postat i Okategoriserade