Att testa något nytt

Ledig lördag.
Dagen började med sovmorgon. Ändå till 09.30 – det händer aldrig! Skönt & välbehövligt, haft grym träningsvärk sedan i onsdags & sömn samt mat är receptet för att bli av med den.

I onsdags testade jag och maken box för första gången. Herrejeflar, det är inte många centimeter på kroppen som inte gjort ont dessa dagar. I går gjorde vi om det. Trodde inte det skulle gå över huvudtaget men allt eftersom musklerna blev varma desto lättare blev det. Bara lårmusklerna som satte stopp för vissa övningar. Riktigt kul att träna ihop, ingen kan peppa mig så som han kan!

20140111-162120.jpg

Idag känns det faktiskt bättre men låren gör fortfarande ont. Gå i trappor är inget alternativ.. Igår kändes det faktiskt inget om jag satt blixtstilla men bara då, så illa var det..

Plockade undan det sista från julen igår, stakarna & stjärnorna i fönstren samt bytte julgardinerna i köket mot mina nya höst/vintergardiner. Skönt men det blir lite tomt. Hade inte gjort något om den lilla snön som kom hade fått ligga kvar. Mycket ljusare med snö.

Idag har jag gjort så lite som möjligt. Mycket soffbäng med inspelade program. Har ju bara kollat på Homeland den sista tiden så har lite att kolla ifatt. Bara soffan, inspelade program, kaffe, tända ljus & bara vila.

Because I’m worth it!

Postat i Okategoriserade