Film & bloggkväll

Jobbat 2 av 3 helgdagar. ”Endast” 12 timmar återstår innan en dags ledighet väntar. Har ändå arbetat den värsta av helgdagarna. Man har en tuff & en smidig morgon så morgondagen blir lite lättare än denna.

Efter mina 13 arbetstimmar var slut har jag suttit i soffan, läst i kapp mina bloggar jag brukar läsa samt kollat på film. Ett skönt avslut på en lång dag.

Den senaste tiden har varit galen så jag har knappt hinna kika på datorn men nu när alla skolavslutningar är över & det snart är semester hoppas jag tiden kommer finnas där igen.

Surfat runt efter en bra naprapat, sökt 2 jobb & skickat in diverse rapporter har jag även hunnit med.

Naprapat för jag har en höftböjarmuskel som smärtar rejält. Smärtan kommer & går samt den gör alltid ont efter när jag sprungit & då i flera dagar. Lätt att skjuta på saker & tänker att ”det går över snart” men nu vill jag inte ha det såhär längre..
Det samtalet ligger under måndagens to do-list.

20140614-231824-83904281.jpg

Posted in Okategoriserade

One thought on “Film & bloggkväll

  1. Måste bara fråga: ”stretchar du höftböjaren efter löpning/träning”? Det är ju så viktigt att man gör det. Och att man gör det rätt.
    Vad jobbigt det låter med allt jobb och fix senaste tiden. Hoppas att du får lite lugn emellanåt. Semester?

Kommentera

