Dagens godbitar på print

Dagens bästa:

* Att det fortfarande inte finns en enda snöflinga in sight! Älskar att man kan cykla den 14 november. Några plusgrader dessutom. SWEET! Låt det dröja inna snön kommer, bara den ligger över jul är det bra så om den kommer ett par dagar innan så räcker det.

* Att jag jobbat 15.30-21.00 idag. En suverän tid. Lagom lång & älskar att jag började så sent. Fick ju vara hemma massor innan. Najs!

* Att jag varit duktig & hållt mig till bara frukt & nyttigheter idag fast jag varit sugen.

* Att jag tjatat mig till en tid i veckan till ögon fast vi skulle få vänta till december. Tiden är till Lillebror. Lustigt att man måste vara så på hela tiden…

Saker som varit mindre bra:

* MIN RYGG! Aj som faaaasen. Den är inget bättre men inte blivit sämre heller.. Likadan status som igår. Oskönt är ordet! Envis som jag är jobbar jag trots att jag egentligen kanske borde vara hemma. Jag kämpar på!

* Hb:t är fortfarande lågt trots alla järntabletter jag trycker i mig. De har inte hjälp ett dugg… Nu ska här drickas Blutsaft. Hoppas det smakar bättre än det låter… Ryyys

* Min trasiga iPhone lyser med sin frånvaro. Komsi komsi very snaaaart tack!

Postat i Okategoriserade

Lämna en kommentar