Bakis

Inte fyllebakis utan kaffebakis.

Vet så väl att om jag inte dricker kaffe på kvällen får jag huvudvärk dagen därpå. En jävlig sådan som jag knappt blir av med.

Igårkväll var vi inte hemma förrän 22.30. Var på releasefest – sångaren i Storebrors band släppte en platta & bandet lirade på festen. Häftigt!

20140524-102525-37525261.jpg

När jag kom hem stod valet mellan lägga sig då jag var dötrött & jobb i 12 timmar väntade på lördagen eller dricka & riskera att sänggåendet skulle dras ut på. Jag valde det första & huvudvärken är ett faktum!

Funderar på att sätta ett kaffedropp så man blir människa.

20140524-103010-37810082.jpg

Posted in Okategoriserade

Kommentera

