Att nästan avlida

Bodycombat. Testat det?

Testade detta för första gången idag & herrejösses så jobbigt det var. Galet tempo från första minuten, hjälpte inte heller att jag stod bredvid fönstret i salen där solen gassade på för fullt. Svetten fullkomligt rann om mig… Längesedan jag var så trött efter ett pass.

Eftermiddagen gick i ett betydligt lugnare tempo – altanhäng i solen, långpromenad med Tippex, grillning ikväll innan Mästarnas Mästare.
Mellanmål var en god fruktsallad bestående av ananas, mango, jordgubbar, äpple, banan & vattenmelon. Allt färskt – inga konserver här inte. En liten klick glass på & en kopp kaffe till satt som ett smäck.

20140420-221247.jpg

20140420-221316.jpg

Påsken har verkligen levererat vädermässigt. Ballerinapremiär. Skönt. Konstaterat dock att sommarskorinnehavet är lite dåligt.. Behöver verkligen uppdateras.

20140420-221611.jpg

Posted in Okategoriserade

One thought on “Att nästan avlida

  1. Här behövs också vår-/sommarskor…. men jag hatar nya skor, om jag ens hittar några 😉
    Den där fruktsalladen ser himmelskt god ut!
    Ha en skön måndag, kram

Kommentera

