Fiskburk & sköna människor

Vilken rolig kväll! Roligaste jag haft på länge!
Vi hade äran att vara med & fira en härlig tjej som fyllt 40.

Vi började med att göra oss i ordning där i Sveriges näst största stad där festen skulle hållas.
Samtidigt som hår sprayades med hårspray & överkroppen med brunspray målades ögon med mascara & ögonskugga samtidigt som en underbar Baileys med is intogs. Multitasking när den är som bäst!

Först barhäng på ett hotell där vi mötte upp andra gäster till festen. Tillsammans gick vi sedan till restaurangen där festen hölls.

Underbar mat, gott dricka, roliga upptåg bland gäster & en skön glad stämning bland alla.

Brödet kom in en cool konservburk tillsammans ett gott gräslökssmör.

20140412-215248.jpg

Förrätt

20140412-215442.jpg

Huvudrätt

20140412-215512.jpg

Sist kaffe & tårta

20140412-215545.jpg

Kvällen började med klackar. Känner ju mig själv så givetvis var en backup-plan med till festen. När jag haft klackskorna på ett par timmar sa mina sneakersfötter ifrån. Av med klackar & på med mina älskade Converse. Den känslan!!!

20140412-215924.jpg

Det blev en sen kväll – eller kväll.. natt är mer korrekt så ikväll är tant seg. Soffhäng, Gladiatorerna & One-piecen är alldeles lagom aktivitet. Man kan ju lätt säga att är det fest ena kvällen är soffhäng ett måste nästa – dessa 2 aktiviteter går hand i hand.

Helgen har hittills varit gräjt & som grädde på moset överraskade jag min bästa vän på hemvägen. Dök upp på hennes jobb för en snabbkram. Den minen var obetalbar!

20140413-071303.jpg

Posted in Okategoriserade

One thought on “Fiskburk & sköna människor

Kommentera

