Sug på den ni!

Jag har en liten egenskap för mig eller.. ok ganska många men en av dem är att jag tycker det är jobbigt att äta banan offentligt.
På riktigt!

Det är något med att föra banan mot munnen, forma läpparna till ett O & föra in den. Ångest for real.. Jag äter banan ute bland folk men snabbt som tusan går det. Tur jag inte kvävt mig en med frukten.

Kan säga att GB:s glassnyhet inte kommer bli en favvo hos mig – lär välja en annan. Har jag problem äta en banan offentligt tänk er då om jag skulle köpa denna. Hujedamig

20140325-113054.jpg

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Sug på den ni!

Kommentera

