Energipåfyllning

Jobbat helg därav frånvaron..
Dock hade jag tagit en semesterdag i lördags för att titta på innebandymatcher Lillasyster spelade på en cup i Jönköping.

Matcherna var utspridda med ca 4 timmar mellan varje så vi hann med att spana in butiker, luncha på Jensens Böfhus, fika & krama på bästa vännen. Hittade 2 fina t-shirts & en fin stickad tröja som kommer vara så fin i sommar.

Vilken härlig lördag. Den gav grav mersmak!

20140324-221641.jpg

Alltid gott med fika

Avslutar med att visa min vackra dopkyrka. Jag älskar den, så fin!

20140324-222159.jpg

20140324-222238.jpg

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Energipåfyllning

  1. Är du från Jönköping? Jag bodde där tre år när jag pluggade på högskolan, och har även varit där en hel del som yngre eftersom min mormor o morfar bodde där. Gillar staden, skulle kunna tänka mig att flytta dit 😉
    Kram

    • jijisdagar: Japp, född & uppvuxen i Huskvarna om vi ska vara noga. Staden är fin, gillar stadskärnan men inte A6 😉 Synd bara att Vättern ska blåsa så kallt jämt! Kram

Kommentera

