Monday bloody monday

Jobbat hela helgen. 29 1/2 timma på 3 dagar så man är lite mör när man går av…
Det första jag alltid gör när jag avslutat ett helgpass är att ställa mig i duschen. Duscha & känna hur allt jobb rinner av – sedan är jag ledig.

Att jag aldrig lär mig. Dricker jag inte en kopp kaffe på kvällen vaknar jag med sjuk huvudvärk.
Igårkväll blev det ingen kopp så som lika säkert som amen i kyrkan vaknade jag med skallebank i morse.. Drack en kopp det första jag gjorde – hjälpte inte. Drack en till på förmiddagen – hjälpte inte.. Har fortfarande huvudvärk så..
jag vaknade med den & lär gå & lägga mig med den.

Idag har jag tvättat en herrans massa maskiner tvätt & mellan maskinerna snurrade på botade jag en abstinens jag haft i helgen. Jobbar man långa pass hinner man inte se på sin favvoserie – har fastnat hårt i Vampire diaries. Vet att jag är är mycket 2009 nu men hey…. Så efter jag inte!

Älskar vampyrer & denna serie är så bra. Idag har en hel del avsnitt avbetats. Sweet!

20140210-214115.jpg

20140210-214146.jpg

20140210-214226.jpg

Säg hej till Stephan Salvatore!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Monday bloody monday

Kommentera

