Det luktar missbruk

Jag har gjort det igen.

 

Gjort det fast jag sagt att nu ska det dröja till nästa gång.

 

Jag har köpt en parfym.

Är hopplös & behöver troligtvis terapi. Aromterapi – det vore något för mig. Snacka om att förena nytta med nöje..

 

20140129-115346.jpg

En Hugo Boss. Nuit heter den.

Till mitt försvar så betalade jag mindre än halva priset. Med en rabattkupong, 2 bonuscheckar & ett presentkort fick jag 400 kr i rabatt.. Det var för bra för att missa.

Nu får det vara bra på ett tag.
Tror jag

Posted in Okategoriserade

Kommentera

