Hjärtinfarkt in the making

Enda gången Tippex skäller hemma är om det kommer någon för nära huset eller det ringer på dörren…

Vaknade inatt kl 00.30 att hunden flög ur sin bädd som en torped tokskällandes & ställde sig borta vid ytterdörren. Kul. Tur jag inte var själv hemma. Hade jag varit det hade jag gömt mig under täcket.

Man hinner tänka många tankar innan utsidan checkats av & hunden väl lagt sig igen…

Den killen kommer ge mig ett hjärtstopp en vacker dag.

20140127-231827.jpg

Posted in Okategoriserade

Kommentera

