En komplimangernas man

Var på gymmet igår & när jag kom hem nyduschad sprutade jag på mig av nya parfymen Warm Cotton (se inlägget under)

Här kan man ju förvänta sig att ens omgivning (läs make) ska tycka man luktar så gott så han inte kan slita sig från en..

Kommer in & sätter mig bredvid honom i soffan då utbrister han:

M: Sniff sniff ”Vad luktar du?”
J: ”Min nya parfym” kvittar jag glatt
M: ”Luktar som du bajsat så illa att du varit tvungen att köra upp en doftgranen i röven”

Ridå!

20131216-214207.jpg

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “En komplimangernas man

    • Therese: Hahaha ja han är för söt ibland lille maken 😉 Tyckte den var lite för starkt precis när jag köpt den men nu tycker jag den luktar fantastiskt. En ny favvis tror jag minsann 😀

Kommentera

