Årets kompis 2013

Lucia & fredagen den 13:e.. Sonen försov sig. Check!

Fick smått panik när käre vännen som var här i flera timmar igår meddelade att hon hade kaos där bajset bor & hade ringt Gustavsberg hela natta… Mia småsvettig. Check.

Som den gode vän jag är skrev jag ett sms där jag skickade Kryakram & avslutade med: ”Ses på Thairestaurangen i morgon” (en kompisträff är inbokad sedan länge med stora kompisgänget)
Man kan ju inte missa ett sånt öppet mål…

Jobb sedan slappade jag resten av eftermiddagen. Handlade mat & har sedan pöst i soffan. En kaffe & en Baja päron fick bli fredagsmyset för kvällen.
På spåret på tv:n & tända ljus. Skön kväll

Glad Lucia på er!

20131213-223802.jpg

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Årets kompis 2013

    • Rundärocksåenform: Ja denna gång klarade jag mig 🙂 Blir alltid svettig när det är magsjuketider.. Nu så nära jul vill man inte bli sjuk eller förresten – man vill ju aldrig bli sjuk!

Kommentera

