Komplimanger komplimanger

Igår var maken & jag ute på en powerwalk.

Var lite orolig för vad han skulle tycka då jag vet han går snabbare än mig. Mycket snabbare.

Inte kul om man märker att den man går med inte tycker det ger något för den inte kan ta ut sig ordentligt så jag pinnade på mitt snabbaste. Det glödde under skorna let me tell you….

Efter ett tag frågar jag honom om det är okej fart & om han tycker det ger något eller om det går för sakta.
”Det går okej” säger han & fortsätter ”Det går ju snabbare än om jag går med Tippex”

Tippex?!?!
Jaaa! Jag är snabbare än en hund med 20 centimeter lå eeh korta ben.

Tack maken. Tack!

20131118-161513.jpg

20131118-161708.jpg

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Komplimanger komplimanger

  1. Haha! 😀
    Min lille vovve på 4 kg går ofta snabbare än mig. Men oftast ska han stanna och sniffa överallt så promenaderna går ändå långsammare än vad de gjorde innan jag skaffade hund. Men min man är ALLTID snabbast. Det löser han genom att springa med Leo en bit och sedan springa tillbaka till mig. Och ja, jag känner min långsam!!! 😉

Kommentera

