Som man simmar får man vila

Onsdagkväll på jobbet betyder en många bra inspelade program på torsdagen för Mia. Grey’s anatomy, Bonde söker fru, Kardashians m.m…. Älskar Kardashians & alla deras spinoffer. I’m a tv-holic & I’m proud of it!

5006975

Var inbokad på vattengympa idag på förmiddagen för jag jobbar kväll även idag men efter jag simmat i tisdags fick jag så sjukt ont i nacke & axlar. Simmar man som ett ankare så får man skylla sig. Vaknade med huvudvärk samt ont i hela skulderpartiet både igår & idag så vilodagarna fortsätter..

Har två projekt för dagen innan jobb – grädda 3 miljoner plättar & göra en en ny höstlista på Spotify. Där ser ni, även jag kan slappa. Trodde ni inte va.

Favvo just nu

5 thoughts on “Som man simmar får man vila

  1. Jag är lite serieslav jag med. Kollar på Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Homeland, The Big C och en del serier till. Det är tur att det mesta går att se på play på datorn. Annars skulle jag få problem. Haha!
    Jag får också ont i nacken när jag simmar långt. Det är svårt att slappna av där när man simmar.
    Kram!

Kommentera

