Inget för mig…

Hade jag behövt gå genom detta hade jag dött av skräck efter ha tömt tarmen i trosan…

Hysteriskt roligt dock att se andra nästan få en hjärtinfarkt. Vilket jobb dessutom – få skrämmas & få betalt för det!

Dessa två har inte haft en bra vecka, bara vi andra som får se deras skräck. Halloween kommer aldrig vara en favorittid på året om jag får gissa..

10 minuter ni inte kommer ångra!

One thought on “Inget för mig…

  1. TACK för kvällens asgarv… var länge sen jag skrattade så här hysteriskt.
    Håller dock med dig… jag hade ALDRIG utsatt mig för detta.

Kommentera

