Fram med näsdukarna fölk

Brukar inte dela sådana här klipp men detta får ni INTE missa. Killen kommer bli superstjärna.

Gråtvarning utfärdas!

Är ni BADSUGNA (<—- tryck) förresten? Håller mig till bassänger hädanefter….

One thought on “Fram med näsdukarna fölk

  1. Vilken kille! Hans liv måste vara helt förändrat nu. Jag blev riktigt rörd av hans talang.
    Men jag förstår inte varför de måste döda anakondan? Visst är den läskig men ändå liksom. Den levde ju trots allt i djungeln långt ifrån människorna. Eller? Ja, jag vet att jag är blödig och tänker på djurens bästa. Hm.
    Kram!

Kommentera

