Blåst suger

1 september.. Första höstdagen & september levererar – sol, helt okej temperaturer (18 grader) och regnfritt. Dock blåser det för mycket för att det ska vara perfekt..

Tog med vovven & all källsortering på en lång promenad i morse. Varför inte multitaska när man ändå håller på? Man får ju dubbelt så mycket gjort då!

 

Nu när semestertiderna är över så hittar man tillbaka till sina rutiner & då vet ni vad jag gjort idag – dammsugit, moppat, städat toaletterna & tvättmaskinen går för fullt. Skönt när det är klart kan jag lova..

 

Nu kanske ni tänker ”Det är ju bara en vecka sedan ‘ho slet & hade sig med sitt storstäd” sant säger jag men har 3 barn, 1 man & en hund som jag släppte in i mitt rena hus så… Helgstäd It is!

20130901-163510.jpg

Kommentera

