Mus-stalkers!

Har en stor fobi.. Råttor, möss, allt med äcklig svans & morrhår – you name it. Spindlar, ormar & andra kryp – inga problem.

 

Har denna sommar säkert mött närmare 10 döda näbbmöss här & var på cykelvägar i kvarteret. Hjärtat stannar VARJE gång. På riktigt! Hatar asen… Lata katter – gör jobbet ordentligt om ni ska ha ihjäl dem. Käka på.

 

Spelar ingen roll den är liten som en glasspinne – i mina ögon är det en stoooor svart råtta som ligger med tänderna synliga i ett öppet gap. Fy fan!

20130816-102333.jpg

20130816-102357.jpg

Tänk er bara reaktionen när jag såg en mus springa rakt över golvet i mataffären. MATAFFÄREN! Buhuuu

Härmed avsäger jag mig alla vovvepromenader tills det är musfritt ute!

Sorry T

20130816-102915.jpg

Posted in Okategoriserade

One thought on “Mus-stalkers!

  1. Åh, näbbmöss som är såå söta. jag har också sett flera döda näbbmöss denna sommaren. Jag tycker bara synd om dem. Men råttor är verkligen läbbiga.
    Själv har jag köpt mig en liten råtta i form av en chihuauha. Kanske ingen hundras för dig kan jag tänka mig. Haha!
    kram!

Kommentera

