18 veckors vila känns.

Igår tränade jag för första gången sedan 8 april.. Behöver jag säga att jag har

traningsvark

Tränade afro.. Inte det bästa att kicka igång kroppen med, hade varit bättre med ett vattengympapass men denna veckan är det stängt inomhus så jag skyller gymmet för min träningsvärk – inte att jag inte rört på mig på 4 månader… Så det så!

 

Eftersom man ska göra små förändringar för att inte chocka kroppen alltför mycket så kan det ha hänt att jag köpte denna ”lilla” raring på Espresso House.

20130812-171735.jpg

Frapino! Så fakking god! En ny kärlek I tell you.

 

Är väldigt glad & tacksam att E.H inte finns i min lilla stad. Hade nog vägt 703 kg då… Men jag tog iallafall ingenting till frapinon – lite duktig var jag allt ”visslar & låtsas som jag var nyttig”

2 thoughts on “18 veckors vila känns.

Kommentera

