Sommaren är glassig

20130801-220503.jpg

Häromkvällen var vi på nattvandring på Vadstena slott hela familjen. Mycket trevligt med duktiga medverkande.

Fick ducka för ett gäng fladdermöss i kanontornet, ett ordentligt benpass i alla trappor avverkades (huuuur orkade de?) och fick även höra att min klänning var för kort. Najs

20130801-221131.jpg

När man har tonåringar gillar man att hela familjen är med extra mycket! ❤

 

Idag har jag haft ledig dag så vi turistade lite i Linköping. Bosses glassbar var ett måste, Domkyrkan var väldigt vacker, Cloettaboden i gamla Linköping kan möjligtvis ha fått sig ett besök samt lite shopping.

 

En lugn & härlig dag.

20130801-222445.jpg

Tatueras in vid naveln kanske?

20130801-222754.jpg

2 thoughts on “Sommaren är glassig

  1. Åh, den glassen såg helt underbar ut! Fast jag både pluggat och jobbar i Linköping så har jag aldrig varit på Bosses glassbar. Det är nog dags nu.

    • Lina: Åh vad kul med en kommentar från en läsare på nära håll 😀 Bosses måste du absolut testa, deras hemgjorda glass is to die for.. Sist testade jag Tiramisu – underbar! 🙂

Kommentera

