49 är bara en siffra

20130723-232920.jpg

Tippex här! Knappt 5 minuter kvar på min födelsedag. Börjar få rutin på detta nu – min 7:e. Äldst i familjen nu, uj uj I’m in charge mouahaha! (Låter dem tro att de bestämmer fast i själva verket är det jag)

 

Resten av familjen drog & åt en liten glass men min mage tål inte sånt tjafs istället fick jag en massa av mitt favvogodis & magkli. Nöjd som tusan!

20130723-233332.jpg

Förra året var matte snäll & köpte grisöron till mig. Jag ääääälskar grisöron men det blev lite kaos efter jag tryckt i mig hela på mindre än 30 minuter.. Efter tredje dagen när jag fortfarande bajsade löst & fes så illa att en annan nation hörde av sig & ville köpa gasen jag utsöndrade till nervgas, ja då sa matte att det aldrig mer skulle komma in ett endaste grisöra till. Någonsin!

 

Förstår ‘na.. Hon har just fått tillbaka luktsinnet efter den incidenten.. Oooops Kan lova att den lukten var inte att leka med.. Phhhew

 

Nu när jag äntligen får chansen att skriva här så ska jag väl erkänna att jag är en mattegris. Där hon är, där är jag. Helst ligger jag nedanför spisen när hon lagar mat, går bredvid dammsugaren heeeela tiden när hon dammsuger huset fast jag egentligen är lite rädd för maskinen som låter & skulle husse ligga ute i trädgården, jag vara utsläppt i det gröna & matte är inne i huset gnäller jag som det gällde livet till jag blir insläppt till henne… Frågar ni någon annan dag kommer jag förneka både dammsugarrädslan & mattegriseriet! Bara så ni vet!

 

Annars älskar jag gå på promenad & nosa på ALLT men hatar bada!

Gillar sova länge på mornarna men hatar när jag måste gå ut tidigt.

Älskar bli kliad vid svansen men ogillar hundar som skäller på tv:n.

Snarkar som en karl & pratar i sömnen.

20130723-235705.jpg

20130723-235743.jpg

Kommentera

