Ironi

Mia jobbar 07.00-16.00 – solen skiner & gassar på som om det gällde livet 07.00-16.00

Mia slutar jobba 16.00 – solen packar ihop & drar snabbare än ljudet kan färdas 16.00.

20130716-231500.jpg

Kul! Gillar hur sommaren hånar mig.

 

Har ikväll gjort matlådor för ett par dagar framåt, en hittepåsoppa. (Hittepåsoppa = tog lite vad jag hade hemma & höftade lite med kryddor & ingredienser) Har inte ens provsmakat den så smakar den, låt mig säga osväljbar har jag ett problem. Big time.

 

Kom inte & säg att jag inte tar chanser här inte

 

20130716-232911.jpg

Ibland hittar man kärlek på det mest konstiga ställen – igår fann jag den på grönsaksavdelningen i mataffären. Otippat men gulligt.

 

Sorry din knöl – är redan gift

Posted in Okategoriserade

Kommentera

