Wake me up when september ends

Somnade i soffan igår. Inte sådär lite lätt utan stenhårt så när jag vaknade till efter 90 minuter funderade jag seriöst på att bara ligga kvar för gå upp kändes som en omöjlighet…

Masade mig upp iallafall, mådde illa av tröttheten – i säng & fortsatte sova. O’boy vad jag behövde det.

När man jobbat hela helgen & bara varit ledig måndagen är man trött. Började även tidig morgon igår. På måndagen tvättade jag, klippte gräs & hade frissandate. Inte jobbigt att klippa sig men en tid att passa. Det räcker. Särskilt när man kastar sig ner till stan på cykeln för man tror man är sen & det visar sig man är 45 minuter tidig.

Inget kaffe fick jag i morgonstressen vilket resulterade i huvudvärk. Hade ju hunnit om jag bara haft koll på klipptiden…

Idag har jag kurerat min skallebank med en jordgubbimjölkfrulle med en skön dusch & vovvepromenad med lillebror där vi plockade 2 härliga sommarbuketter som doftar ljuvligt här hemma. Vilken härlig start på en solig dag att få gå & snicksnacka om ditt & datt & plocka blommor.

20130703-121316.jpg

20130703-121343.jpg

20130703-121417.jpg

20130703-121557.jpg

Lite porr fickbok även se. Mitt på cykelvägen. Get a room!!

Gillar stilen dock.. Inte ens se varandra hahaha

Posted in Okategoriserade

One thought on “Wake me up when september ends

  1. Haha! Kul för dem som får till det! 🙂 (utan en massa stora barn som ALLTID är hemma, någon utav dem).
    Jag plockade också en sommarbukett idag. Visst är det härligt med sommarbuketter. 🙂
    Har du semester snart? Det känns lite som att det är dags för semester för dig nu. 😉 Eller?
    Kram!

Kommentera

