Har fått kli

Ärligt! Ända sedan jag var ute i förmiddags & plockade blommor har det kliat över hela kroppen.

Det kryper på benen.

Det kliar vid axeln.

Det kliar bakom örat.

Det kliar på andra axeln.

Det kliar i håret.

Det kryper i ansiktet.

GAAAAAH! Jag blir galen! (Här hör jag makens röst: ”Man kan inte bli något man redan är!” men skit i honom!)

Vet att det bara är inbillning & det är min fästingfobi som spökar men ändå…. Det är synd om mig. Har man fästingfobi så har man & hittar jag en rackare på mig måste jag ta ett bad i syra.. Inte lockande!

Vintern har verkligen sina fördelar.

”Älskling! Jag har fått kli!”

tumblr_lz5wwf9ra11qa39umo1_1280

Kommentera

