Underhållsarbete pågår

Sovmorgon. Halleluja så skönt då jag bara sov drygt 5 timmar natten innan.

Upp & ta en skön dusch. Ta hand om all vegetation som fått härja fritt

* Under armhålorna häckade ett par kungsörnar

* På benen tror jag att jag hittade alla från Lost för att till slut hamna i

* Bullerbyidyllen Mellangården där varken Lisa, Lasse eller Bosse skött trädgården på ett tag så den hade blivit en naturtomt

Efter duschen var det fötterna som fick sig en omgång med sekatören. Ny målarfärg ska på med så är man redo för juli.

20130701-104233.jpg

Hade inte hunnit sminka mig här så nu ser ni min rätta ålder. Och hårfärg.

På tal om hår… Ska till frissan idag. Kan ju vara på tiden med tanke på att jag var där OKTOBER 2011 senast.

Varje frisörs drömkund..

One thought on “Underhållsarbete pågår

Kommentera

