Som jag längtat

Dagen startade med en dusch samt lite färgbyte på tånaglarna. Jordgubbar & mjölk till frukost & en skön vovvepromenad i solen.

Blåser sådär lagom mycket så när vi kom hem hade mitt blöta hår blåsts torrt.

Nu har jag suttit nästan hela förmiddagen på altanen med min älskade Mac, druckit kaffe & läst bloggar.. Spela lite strandtennis med Lillebror har även hunnits med.

Tippex är med ut & han varvar mellan solen & skuggan – själv väljer jag skuggan. Bäst gillar han att rulla & riktigt gröna ner sig i gräsmattan. Ja gröna ner sig – eftersom han egentligen är vit får han gräsfläckar i pälsen. Smidig kille.

Tippex aka Hulken

20130607-123600.jpg

Det är sådana här dagar man längtat efter hela vintern…

Kommentera

