På dem bara!

Ta er tid att kolla på denna LÄNK, ca 8 minuter. Det är värt det.

Ärligt… Nu är det hög tid att släppa dessa urgamla, mansgrisaktiga åsikter & börja bete sig som en normal tänkande människa. Det är FÖR SJUTTON 2013.

Hoppas verkligen att den generation som växer upp nu en gång för alla släpper sådana här åsikter, inte blir lika inskränkta & gammalmodiga utan blir fria, egen tänkande människor med ett sunt förnuft & tänk att vi är alla lika.

ÄLSKAR även när någon är påläst & punkt för punkt river andras ”fakta”, HEJA HEJA – you go girl!

Tyvärr är jag den del av mammorna som det talas om som förstört tydligen både barn & familj med att arbeta upp till 12 timmar/dag & inte har stannat hemma & stått vid spisen, Förlåt, det var illa av mig. Nu kommer det tydligen inte bli någonting av er enligt de ”nytänkande” herrarna i inslaget.

ÄNTLIGEN en som ryter ifrån – jag log stort under inslaget när nyhetsankaret talade & tog mig för pannan när jag lyssnade på herrarna…

Läs även HÄR!

Postat i Okategoriserade