Jag kan ta den i en påse

Har  en liten egenskap för  mig (okej då.. ganska många) när jag shoppar ett plagg så låter jag den ligga i påsen ett par dagar. Som att den får mogna till sig.

Jag går där & tittar på min påse, tar upp plagget & provar den lite men när jag är klar får den lägga sig i påsen igen. Så går jag där & tittar på min påse i ett par dagar & känner mig nöjd med vad jag köpt. VARJE GÅNG!

Vet jag inte är ensam om denna egenskap.. Ni är fler där ute likadana.

Idag har jag på mitt viktiga armband.

arm2_59

Tänker på er ❤

FUCK CANCER!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Jag kan ta den i en påse

  1. Nämen, precis så gör jag! Kläderna får ligga några dagar i påsen innan jag packar upp dem och klipper av lapparna. Jag gottar mig jag också och tar en titt då och då. För mig är det nog så att jag vill vara HELT HUNDRA innan de får äran att packas upp ordentligt. 😉

    Kanonbra att du använder ditt armband som har så viktigt budskap! 🙂
    Kram!

Kommentera

