Det brinner

En Valborgskväll ska innehålla en stor sprakande värmande brasa.

I vår stad har man fattat precis den grejen.

Jag stod så nära att jag nästan plockade av mig kläderna för det var för varmt & är nu röd om kinderna som om jag blivit solbränd.

Tadaaaaa….

20130430-223839.jpg

foto: mästerfotografen Sabina

Notera även avspärrningen. Man vill ju inte att folk ska komma för nära fejklyktan. Säkerhet framför allt!

En glass på det skulle nog få ner kroppstemperaturen till normal nivå

One thought on “Det brinner

  1. Vilken tur att ni inte brann upp!
    Min nya adress: http//:mittilivetochjagdotcom.wordpress.com

Kommentera

