Sängsängsäng

Sedan jag gick upp till enbart dagtid vet jag inte vad som hänt med mig. Har gått från att vara extremt kvällspigg & ALDRIG somnat före 00.00 till att vara så trött vid 22.00 att ögonen går i kors… Jeeeezzeeez

Ska bara skriva klart detta sedan blir det kudden. Kommer man då i säng lite senare än planerat en söndag för man varit uppe lite längre fredag & lördag ja då är det galet tröttsamt på måndagskvällen.. Gäääääääsp

c76c75be35_8924238_o2

Instagram. Har ni det?

Har en mamma som tycks tro att hon är den absolut första som fått barn här i världen. Självklart tycker man att ens barn är fantastiskt i alla aspekter & givetvis ska man tycka ens barn är det vackraste som finns men lägga upp en uppspydd bröstmjölksspya som hamnat på golvet är INGEN intresserad av! Undrar mest hur man kan tro att någon skulle vara intresserad av att se det..

Jag tittar jättegärna på söta bebisar men det de lämnar efter sig slipper jag gärna titta på…

draft_lens2659582module16030512photo_1234738010squidoo_anne-geddes-3

Kommentera

