Dubbeldate

Är så nöjd hur mina senaste veckor varit. Älskar det rent av. Går på ett vik där jag jobbar 5 dagar dagtid & ledig på helgen. Allt flyter på så bra här hemma. Har hamnat i himmelriket! Efter ha jobbat obekvämt i en massa år till att byta till dagtid gör att det känns att man är närvarande hemma på ett helt annat sätt.

Kom på mig själv idag att jag längtade till jobbet i morgon & resten av veckan. Hur häftigt är inte det!!!!

me-to-you-medvidek-2410

När hemmafixet var avklarat som dammsugning, städ av toaletter samt maskin efter maskin tvätt avbetade & tumlare på högvarv hade Tippex en dogdate med Texas ute i vårsolen. Ja, jag hade en vändate med hans matte såklart. Vi gick en lång härlig runda & inte en enda tussilago såg jag fast jag spanade & spanade.. Helt underbart att gå i vårjacka & solbrillor, slippa vinterjackan & mössan.. Hoppas det håller i sig nu!

Nu är det bara tussilagon jag vill se!

One thought on “Dubbeldate

Kommentera

