Lipläge

Jag brukar inte gnälla i onödan (nu lär min make tycka annorlunda här men honom ignorerar vi) men nu är det fruktansvärt ont i min ljumske.

Gjorde illa mig 30 januari i år & har sedan dess haft daglig & ständig värk i min ljumske. Mindre vissa dagar – mer andra men aldrig smärtfritt. Idag var toppnoteringen (eller botten kanske man kan kalla den) för smärtan & nu går det inte längre. I morgon ringer jag Hen doktorn.

Borde kanske lyssna liiiite bättre på kroppen & inte vänta i 2 1/2 månad men har hela tiden tänkt att ”snart går det över”… Nej det verkar ju inte göra det. Tänk om man var lika noga med sig själv som man är med sina barn eller sin hund när de är sjuka. Tragiskt när man tänker på’t.

keep-calm-and-love-yourself-1230

Posted in Okategoriserade

Kommentera

