Fick nog

och bestämde att idag fick det allt vara vår. Iallafall under eftermiddagen.. Morgon & kväll är fortfarande långt ifrån ok kalla.

Jag tog fram vårjackan & nya vårskorna som väntat så länge på att få invigas när vi skulle åka & handla.

20130405-223249.jpg

Så sköna, kändes inte ens att de var nya utan som om jag redan gått in dem. ÄLSKAR DEM!

Vilken tur jag inte kunde bestämma mig när jag köpte den så jag även köpte dem i denna läckra färg. Kommer bli så snygga med min vita jacka eller till jeansjacka.

20130405-223503.jpg

Heja våren! Och heja mina nya vårskor!

Kommentera

