Äntligen! Vännerna är tebaks

Gick ner i gallerian efter jobbet idag. Var så sugen på att köpa något nytt, snyggt till våren.

Hade sett en snygg blus jag var tvungen att prova. Satt så snyggt på 2 olika personer i söndags när Kidsen hade konsert så jag t.om var tvungen att fråga var de köpt den. När jag provade den… blääää. Inget snygg på mig buhuuu

Provade massor annat men INGET dög. Kul.. Annars när man inte letar/inte har råd hittar man MASSOR men när man vill ha något – NADA.

Kom hem med nytt nagellack & ett par solbrillor. Alltid något men det lär bli både kallt & dragigt när man bara har på det i vår.. Just say’in

När jag kom hem stod det ett par nya kompisar utanför huset & väntade på mig. Har inte sett dem på nästan ett år så det var ett kärt återseende.

20130326-223554.jpg

Nu börjar man äntligen få hopp om våren – finally. (Förnekar hårt att jag senast igår läste att det ska bli snöstorm i påsk)

Kommentera

