En brakrökare

Jobbat extra idag, blir najs i april. Lagom pass, 07.30-13.30. Ledig eftermiddag & kväll. Skönaste passet tycker jag. Jobbar hellre dag än kväll.

Nu blir det snart gymmet & en utmaning, kör dubbelpass ikväll. Kommer troligtvis avlida men man måste testa sig själv lite. Först Functional Moves & sedan Zumba. Gillar träning men mitt hjärta klappar mest för zumba. När jag tänker efter har jag inte riktigt bestämt mig.. Kommer jag orka? Har 15 min på att bestämma mig

Till alla rökare.. Så här upplever vi icke-rökare er när ni bolmar på.

Har aldrig tagit ett bloss i hela mitt liv & är stolt över det!

2 thoughts on “En brakrökare

  1. Orkade du? Som tur är är inte zumba lika jobbigt som de andra passen (iallafall våra zumba-pass). Klarade du dubbelpass? Visst är zumba kanonroligt! 🙂
    Kram!

    • mittilivetochjag: Jag orkade men visst blir man tömd på nästan all energi.. Hos oss är zumban riktigt tuff så man får kämpa bra där. Älskar verkligen zumba! ❤ kram

Kommentera

