Grillpremiären avklarad

Full ös idag. Tvätta, dammsuga, moppa, kaninbur städad & fixa toaletterna. Ett vanligt söndagstäd helt enkelt. Lägg då till bak av 2 sorters kakor (3 egentligen om man räknar de osmakliga nyttiga chokladbollarna jag gjorde. Allt för dig Joline :* ) & inredningsparty så förstår ni att man är lite trött nu..

Jättekul att så många kunde komma hit i eftermiddag & TACK för de fina blommorna jag fick. Det fanns mycket fint att välja på & synd bara att man inte tjänar som en toppolitiker eller VD på ett stort företag…

20130303-232524.jpg

Kokoskaka med kolatäcke & vit choklad

20130303-232603.jpg

Bountyrutor

Dagens fika!

Ikväll hade vi även årets grillpremiär. Jösses så gott det var. Gillar att man håller upp ca 6-7 mån med att grilla för i augusti september är jag skapligt trött på grillad mat.. Dagens premiärkött fick bli kycklingfilé. Love it!

Nu har jag krupit ner mellan lakanen & väntar på att kvällens sista maskin tvätt ska bli klar. Matlådan fixad, frukostmackor gjorda, youghurten upphälld, flingorna nerpackade & gymväskan packad. Imorgon väntar jobb mellan 07-17 & direkt efter går jag till gymmet för ett zumbapass.

Känns som dagen kommer gå fort!

Kommentera

