Var är Dylan? Brandon & Steve?

På väg hem från jobbet slog det mig.. ”Det är fortfarande ljust fast klockan är 17.15!” Inte förrän jag var nästan hemma var det skymning & då var klockan 17.45.. Sweet! Det är februari, minus 6 grader & fullt av snö överallt men det är ändå ett första steg mot en vår.

Längtar efter när man kan gå ut i bara kortärmat eller bara en hoodie på mig. Temperaturer runt 20 grader & gärna varma vårsolstrålar mot ansiktet. Sitta mot en husvägg & dricka en kopp kaffe. Långt kvar dit, jag vet men hey.. Drömma & längta kan man då göra!

På stan idag mötte jag 2 genier förklädda till tonåringar

20130221-231842.jpg

Vilken bra idé!

Verkligen!

Dela på 2 par skor & gå ner på stan & vara sååå coola. Åh önskar jag kommit på det!

Dessutom foppatofflor.

I snö.

Och minusgrader.

Genialt!

Kommentera

