FETtisdagen be gone

Både Fettisdagen OCH internationella pannkaksdagen. En testens dag utan dess like. Som ni vet älskar jag semlor & särskilt då wienersemlor

20130212-180048.jpg

men i år blir det ingen. Vågen pekar neråt & vill inte sabba det hela. Har mofflat för mycket senaste tiden (läs 9 månaderna). No semla for Mia.

Förmiddagens sysselsättning

20130212-180624.jpg

Lilleman, Pappi & jag, ett sjukhus & kolla allergin. Gick bra & blev inte mycket klokare av det besöket…

20130212-180850.jpg

Varför alltid blå? Någon son vet? Aldrig någon annan färg… Jag vill ha rosa!

När vi kom hem så hade vi muffinsbak i köket. Givetvis både choklad & vaniljmuffins. Hur mysigt som helst.

20130212-181039.jpg

20130212-181249.jpg

Nu blir det plättstekning. En av två saker kan man ju fira…

Lätt som en plätt.

2 thoughts on “FETtisdagen be gone

    • mittilivetochjag: Japp, nekade båda. Hade jag varit sugen hade jag tagit en men idag kändes det bra så jag stod emot. Vissa dagar är man sjukt sugen & vissa dagar inte alls.. 🙂 Kram

Kommentera

