Row row row your boat…

Blev inget skaka roooompa… Hela passet var en besvikelse & för första gången gick jag ut från salen utan att ha druckit en enda gång ur vattenflaskan eller var ens lite fuktig i pannan. Vilken flopp.

Hade blivit mer svettig om jag istället läste en bok, just say’in. Man känner sig blåst på den där härliga ”efterträning”känslan när man gett allt en timma.

Kolla in den här stjärnan.

Hela dagen har varit en skitdag. Stör mig på allt. Lampan lyser, stäng kylen, rör mig inte, fan vad kallt, andas inte så högt, flytta på dig pensios i affären, smulor på diskbänken, disk inställd fel i diskmaskinen, bilar som kör för sakta – ja you name it

PMS? Nääää är det så tydligt?

6a00d8341c6e1553ef00e54f3ca0f68833-800wi

Nu börjar jag bli hungrig också. Fattades bara det.

Kommentera

