Tacos en fredag!!!! Stoppa pressarna

IMG_8188

När man har jobbat extra en ledig fredag är man värd en bukett tulpaner. Så säger lagen!

Eftersom jag är en så laglydig medborgare köpte jag mig en vårlig bukett. Man blir så mycket gladare om det står en fina blommor på bordet.

Efter jag jobbat klart gick jag raka vägen till mataffären utan att passera gå & handlade. Där är man inte ensam en fredag eftermiddag om jag säger så. Maken slöt upp & efter det åkte vi hem & tog en kopp kaffe tillsammans med Kidsen som tog en gofika. Mysig att sitta en stund tillsammans..

Gjorde en smal tortillagratäng med en stor grönsallad till mddag. Gott & enkelt. Nu är det bara soffhäng resten av kvällen & ladda om för en ny jobbdag i morgon. Heja mig

Kommentera

