Schleeeten

Tredje tidiga morgonen på raken jag börjar 07.00.. Kändes som ni ser.

20130123-130141.jpg

Gjort mig fin dagen till ära med tiara & allt.

Efter jobbet blir det stan i lite ärenden & som det är nu vattengympa. Får se om jag ångrar mig… Bubblet lockar visserligen för mina arma muskler. Fast om jag har ont i benen & inte armarna borde det inte heta bena muskler?? ”Taadisch” <–trumljud!

20130123-130926.jpg

Här får ni en onsdagskram. Man behöver en kram oftare än man tror..

2 thoughts on “Schleeeten

Kommentera

