Islossning äntligen

20130119-210218.jpg

Testade en nyhet från Santa Maria idag som lunch till kidsen.. 5 av 5 sombrerohattar blev betyget.

Smidigt, snabbt & gott, lär inte dröja länge till nästa gång. Såserna var pricken över i:et.

Eftersom det var så kallt ute passade jag på att frosta av frysen & fixa lite annat här hemma som byta sängkläder & göra rent kaninburen. Ute ville man inte vara mer än man behövde..

20130119-210826.jpg

Var ett tag sedan märkte jag. Inlandsisen smälte snabbare. Jösses vad is det var i frysen… Den som spar han har stämmer väldigt bra.

2 thoughts on “Islossning äntligen

  1. Låter sååå gott! Måste testa.Lägger man bara till det man vill ha på? Jag är ju en pizzagalning. Älskar’t! Vad gäller frysen så är det dags att frosta av här med. Jag tror tom att vår frys är värre om jag ska vara ärlig. 🙂
    Kram!

    • mittilivetochjag: Man an ha vad man vill på men jag följde det som stod på baksidan, skinka & ost men det är ju bara fantasin som sätter gränser.. Härligt att höra att jag inte är ensam om en frys som innehåller mer is än mat hahaha kram

Kommentera

