Onepiecedagen är korad

125786kqbfqysy92

Bästa med en tom dag är att man får sova så länge man vill. Älskar känslan att det är helt ok att ligga & tryna i sängen. Ingen stress & inga krav. Vi åt en god frukost & sedan gick jag ut med Tippex.

Väl hemma bryggde jag mig lite kaffe & löste Melodikrysset – ja Västgötskan, även denna vecka hahaha – Började beta Mount Laundry, 2 st överfulla tvättkorgar ska förvandlas från smutsig till ren tvätt.

Jag fixade lunch till Kidsen & sedan åkte jag & en go vän till simhallen. 1 km motionssimning samt bubbelbad x2. Så skönt för musklerna. Nära döden upplevelse bara när en tant modell 150 kg+ höll på att hamna i mitt knä där i bubbelpoolen. Shit, tur man är snabb.

Tog svängen förbi mataffären hem & nu har jag tagit igen mig vid datorn lite.. Kan inte förhala det som väntar mycket mer nu – dammsugning. SUCK!

Lillebror har bestämt at söndagar är Onepiecedagar här hemma. Bäst att lyda! Tur att han valde den dagen & inte en mitt i veckan… Skönt dock att att man har en dag mindre i veckan & fundera över vad man ska ha på sig. Detta gäller förstås bara om vi ska vara hemma.

2 thoughts on “Onepiecedagen är korad

  1. Gillar att sova länge: lika.
    Kaffe: olika.
    Korsord: lika.
    Tvätta idag: lika.
    Simma: lika.
    Dammsugning idag: lika.
    Onepiece: olika.
    Vi är mest lika idag iallafall! Haha! 😀
    Kram!

Kommentera

