Bankelibank i knoppen

Gjorde något i morse jag i princip aldrig brukar göra.. Kröp ner i sängen igen en stund efter alla gått till skola & jobb. Tippex var uppenbarligen inte sugen på promenad då han redan innan mig lagt sig i sin hundkorg igen efter varit uppe & ätit frukost. Kände väl på sig att det var minusgrader & att det snöade lite lätt.

Till mitt försvar har jag haft huvudvärk sedan igårkväll – en kombo av för lite vatten & att jag kraftigt dragit ner på sockret. Detta vita knark… Kurerar mig med kaffe & inspelade Farmenprogram. Känns som det funkar..

På vattengympan igår hittade jag en ny favvolåt som spelas flitigt nu…

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Bankelibank i knoppen

  1. Hmmmm…. jag har ju också haft konstant skallebang de senaste veckan å trott det var förkylningen, men kanske en kombo av den och att jag slutat med sockret?! Tror nästan det… Lämnar en kram och önskar dig en trevlig helg! KRAM

Kommentera

