Vad hade du gjort?

Underbar reklam, fick ett stort leende på läpparna när jag såg den. Jag vet vad jag hade gjort… Vänt. Feg som Lille skutt tyvärr…

Har i princip varit ledig idag, bara p-möte mellan 09.30-12.00 sedan inget mer. På stan med maken på eftermiddagen & sedan vattenträning som var grymt jobbig. Länge sedan jag var på ett sådant bra & jobbigt pass, bra musik dessutom. 5 badringar av 5 möjliga. Nu kollar vi på tredje delen av Inkognito, helt ok för att vara en svensk serie.

Har ni sett den?

4 thoughts on “Vad hade du gjort?

  1. Jag hade nog gjort som hon, ena tjejen: ”This is gonna be cosy!”
    Inkognito såg jag halva första, stängde av när jag tröttnade på all reklam. Får se om jag ser den på svt play…

  2. Nej jag hade inte vänt om. Det är snälla pojkar med stygg yta. De skrämmer inte mig ett dugg. nog för att jag är rädd för många saker men inte för såna typer. 🙂
    Jag har spelat in Inkognito. Har bara sett första avsnittet. men det var bra och spännande.
    Kul med vattengympa. Min man har det några ggr i veckan så jag droppar in ibland.

Kommentera

