Lååååånga timmar!

screaming-woman

Fatta mina fysiska krämpor jag haft i 6 timmar… Hjärtklappning, andnöd, eksem, förstoppning, prostatabesvär, fantomsmärtor & fler gråa hårstrån. Glömde mobilen hemma när jag cyklade till jobbet & kom på det när det var för sent att vända. Vilka i-landsproblem egentligen men hey… Den lilla vita sötnosen har skapat ett stort behov.

Överlevde gjorde jag dock men vet i tusan om man vill vara med om det igen. Såg framför mig hur den här hemma & grät efter Mammi… Min lilla precious.

2 thoughts on “Lååååånga timmar!

  1. Skräckupplevelse! Hoppas att du hämtar dig. Annars får du gå på terapi. Det är inget att skämmas för! 🙂
    Kram!

Kommentera

