Hundsömnsjuka!

11.12. Det är klockslaget Tippex behagade lämna hundbädden. Då hade vi andra varit uppe ett bra tag.. Nu är klockan 14.41 & såhär ser det ut hemma hos oss

20130105-144130.jpg

Han sover igen!!!! Hur är det möjligt? Sömnsjukan har drabbat vår förvuxne tonåring här i huset, han är faktiskt 42 år. Vilka gubbfasoner..

Själv ska jag inte göra ett skvatt. Sitter i ett soffhörn & här tänker jag sitta kvar. Inte ofta man har dagar när man inget gör. Ska bara titta på inspelat & läsa i min bok..

Inte skäms jag för’t heller! Har jag inte vett till

Kommentera

