Hur ska detta gå?

Kommer behöva ställa klockan för första gången på minst 1 1/2 vecka.. Sovit till minst 9 – 9.30 varje dag & nu måste jag gå upp vid 07.00… URK! I-landsproblem nummer ett men ändå. En av de stora fördelarna med att kidsen har lov är ju alla sovmorgonar man får när man jobbar kväll eller har ledig dag.

Måste verkligen i säng nu..

Har suttit ikväll & beställt ett par skor på rean som är SJUUUUKT SNYGGA, ber till högre makter att de kommer passa mina ytterst speciella fötter. Passar de så lägger jag ut bild här när jag har dem i mitt våld. Snälla snälla snälla måtte de passa…..

angel_crying

Kommentera

